LOOOOOOV!!!

\\      DATE: 2010-02-27  ♥  TIME: 00:02:55    -   KOMMENTERA      //
Hejsan hoppsan! Nu är det sportlov som gäller i en vecka och sen blir det praktik i fyra veckor och sen blir det ett lov till. Soft!

Just nu sitter jag och väntar på att finalen i curling skall börja. Sveriges damer är i final mot Canada. Men just nu visar de något annat och jag undrar vad de är för något de tävlar i nu. Tre och tre åker de runt på en isbana... Jätte onödig sport om jag får säga de själv.

Ajja, idag efter skolan gick jag och gymmade med min Maria. Vi pumpade på i nästan två timmar skulle jag tro. Sen drog vi till stan där vi fixade leggingsjeans och lite annat smått och gott.

Nu börjar curlingen, HEJA SVERIGE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback