fredagsmyys

\\      DATE: 2010-02-12  ♥  TIME: 23:39:57    -   KOMMENTERA      //
Idag efter skolan drog vi till gymmet. Jag och mina rebeccor gymmade i nästan två timmar skulle jag tro. Mega skönt! Sen tog jag bussen hem och fastnade framför tv:n. Lisa och jag fixade bakad potatis till mat och åt lite kola snören till efterrätt.

Denna dag har varit väldigt kall och ny snö har landat på den gamla snön. Maria åkte båten upp till nynäs och stackarn säger jag bara. Det hade gungat som tusan.. Just nu sitter pappa och syster på båten ifrån orskars och är nog i land snart. Hoppas att överfarten inte har varit allt för plågsam.

Jag är tyvärr väldigt trötter så skall titta film på voddler medans jag kryper ner under mitt varma täcke. God natt!


Aahhh, jag har en läskig typ leverfläck på benet som gör ont om man petar på den, den ser inte ut som en normal leverfläck utan är ljusbrun och "sticker utåt". Jag hoppas att den är borta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback