Rolig utmaning

\\      DATE: 2010-12-19  ♥  TIME: 02:07:26    -   KOMMENTERA      //
Jag hittade en rolig umaning hos Nicole som jag tänkte göra. Det står att jag skall utmana 5 personer men jag tycker att vem som helst kan få göra utmaningen, kommentera gärna om du gör den så att jag kan få se dina svar! 

Regler
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!
Lycka till!

1. Vad heter du? Frida
2. Ett ord på fyra bokstäver: Fint
3. Flicknamn: Felicia
4. Pojknamn: Fabian
5. Yrke: Frisör
6. Färg: Fuchsia
7. Klädesplagg: Fleecetröja
8. Mat: Fisk
9. Sak i badrummet: Fön
10. Plats/stad: Falkenberg
11. En orsak att vara sen: Försenad buss
12. Något man skriker: F**n
13. Film: Freaky friday
14. Något man dricker?
15. Band: Flipsyde
16. Djur: Fjällräv
17. Gatunamn: Färjeleden
18. Bil: Ferrari
19. Sång: Face down (acoustic)

Kommentarer

Det var längesen jag gjorde den listan! Men då tyckte jag att det var jätte svårt haha :)

Tack igen hihi...jag ändrade min design igår kväll..eller headern så nu är det juligt istället :D

2010-12-19 08:37:03

Inte har man något bättre för sig en söndag, så jag gör utmaningen läs sen ;) <3

2010-12-19 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback