Tröttis dag.

\\      DATE: 2010-08-28  ♥  TIME: 13:48:36    -   KOMMENTERA      //
Igår kväll var jag på partajj hemma hos Kolmodin i Hörse där vi firade Kolmodin och Josefine. Vi hade lyckats att hitta fina presenter som båda verkade vara väldigt nöjda med. Kul det!

Jag, Maria, Emma och Erica drog hem ganska tidigt, efter tio tror jag att det var. I bilen hem åt vi godis och pratade en massa, myspys! I stan bytte vi bilar och jag åkte till Gråbo för att köra hen Erica och hämta min syster och hennes kompisar. Jag tror att jag var hemma vid tolv.

När jag kom hem och skulle plocka ur min väska märker jag att min plånbok är blöt. Till min fasa inser jag att min läsk har läckt. Min kalender, headset, plånbok, väska osv är dränkta i Fanta. Till min lycka hade inte läsken lyckats ta sig in i plånboken!

Nu skall jag lyssna på musik och äta något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback