Tips!

\\      DATE: 2010-04-25  ♥  TIME: 22:42:07    -   KOMMENTERA      //
Nu är rummet klart och jag måste säga att det blev bra! :)
Dock är det lite möbler som skall få en ny färg men det får bli sommarens projekt. Jag har även gjort klart historia frågorna som är tills imorgon, matten hann jag inte med så jag får umgås med matteboken imorgonkväll. Nu skall jag hoppa i säng men först vill jag tipsa om ett par produkter som jag gillar.



Först är det en rengöringsmousse, den är jätte skönt att tvätta sig med och jag känner mig alltid så len och fräsch efter jag använt den. Plus för att den luktar gott.
Sen använder jag ansiktsvatten för att stänga porerna och för att överflödigt fett skall försvinna. Gillar den också, blir inte så torr efter jag använt den som andra produkter gör.
Sist men inte minst, ansiktskrämen. Luktar gott och huden blir mjuk och go efter.

Produkterna säljs på apoteket och är liite dyra, men ändå inte farligt dyra. Jag tycker att de är helt värda att prova!
FFFFF - Fem av fem poäng blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback