sunday

\\      DATE: 2010-04-11  ♥  TIME: 22:04:59    -   KOMMENTERA      //
Just nu snurrar det en massa rysk revolution i mitt huvud. Jag har suttit hela dagen med boken i nyllet men inte har jag blivit klokare för det nej. Vi får se hur det går imorgon på provet eller vad de nu blir.

Okej, jag ljög lite. Jag har även kollat lite på lägenheter i Stockholm idag via blocket och sen har jag googlat lite och kollat på lite olika sidor. Det bästa hade varit att bo med en kooompis då man kan dela på hyran och sen slippa bo helt själv i en stad jag inte känner till. Jag gillar egentligen inte Stockholm, eller jo några dagar är okej men sen behöver jag hem till lugnet och tystnaden. Jag känner mig inte heller säker i Stockholm... Så det är därför jag vill bo med en kompis! ;) Men har jag tur så vill kanske min pluttis flytta med mig!


GE MIG SOMMAR NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback