Lååångt inlägg

\\      DATE: 2010-04-20  ♥  TIME: 19:15:53    -   KOMMENTERA      //
Om jag skulle beskriva dagen med ett enda ord hade det nog blivit fågel-fisk-eller mittimellan. Okej, nu är det kanske inte ett enda ord, men det beskriver dagen väldigt bra. Vi gör en lista, eller punktar upp som vi OP:are säger ;)

Fågel (topp)
Jag hade ett bra flyt på matten, även om vi satt i fel klassrum och väntade i typ en kvart på läraren, så gick det bra för mig.
Börjar sakta men säkert inse vad koordinatsystem är.

Jag fick brevet ifrån mitt sommarjobb. Skall jobba 30 dagar med en grym lön så det blir suuper!

Jag gillar våra diskutioner vid "mitt bord". Vi kan alltid koppla eller associera(hej stavning!) till olika knasiga saker. Alltid lika roligt!

Fyndade en god macka för 7kr i caffis! Ordinare pris 15kr

Mittimellan
Jag sommarjobbar på min 18-årsdag..

Fick reda på att det snart är dags för matte nationella.

Jag har hittat massor av fina saker på H&M som jag vill ha, men min budget håller inte med.

Fisk
Jag drömde en skit läskig mardröm i natt, vaknade av att jag typ skrek. Drömmen handlade i alla fall om att jag och min fina vän Rebecca staplade ved. När vi står där och staplar ved kommer det fram en tjock och trevlig man som vi senare bjuder in på fika. Helt plötslig hoppar mannen upp och börjar våldta min kompis. Men senare när mannen har försvinnit lyckas vi anmäla honom och få honom i fängelse. Så den natten skall jag och Rebecca sova på polishuset för att känna oss trygga. Mitt i natten vaknar vi att någon bankar as hårt på dörren och verkligen försöker att komma in. Jag hör att det är mannen som som våldtog Becca. Helt plötsligt blir det tyst och när jag tittar upp ser jag mannen. Åååå, jag bara ryser utav tanken! Men i alla fall så hade han ett baseballträ i handen som han börjar slå mig men medans han skriker dumma saker över oss eftersom att vi fick han i fängelse. Så här någon gång vaknar jag av att jag skriker/andas högt och är jätte varm. Hjärtat slog jätte snabbt och jag hade svårt att lugna ner mig innan jag kunde somna om.

En knapp på min mobil har slutat att fungera..

Ett tag i skolan mådde jag jätte dåligt, men det gick över som tur var!

Kommentarer

Nej!!! Ska du jobba på din 18-årsdag!?? Taskigt;(;(

Men vi kan komma en annan dag och käka tårta. Och jag lovar du ska få din present då;) Kramar

2010-04-20 20:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback