Sista inlägget för detta år

\\      DATE: 2009-12-31  ♥  TIME: 12:36:10    -   KOMMENTERA      //

Jag tror att det är många bloggare som skriver sina sista inlägg detta år nu, många skriver en kort sammanfattning om året men det tänker inte jag göra, jag skall istället skriva små ord som har haft betydelse för mitt 2009.

Jag skall nu packa ihop mina saker och sen åka in till Maria där det nya året skall firas in. Vi kommer att vara sju stycken tjejer som skall laga och äta mat ihop och vad vi hittar på sen vet jag inte riktigt än.. Jag vet inte heller om vi skall till hamnen klockan tolv, det för ödet bestämma ;)
Enliget mitt horoskop i tidningen kommer denna dag bli lyckad, jag håller tummarna på att det stämmer.

-- Fridas 2009 --
underbara vänner
farmor <3
slutat med fotbollen
egen dator
sommarjobb
sjukhuspraktiken

Gott nytt år alla kära läsare! Hur har ditt 2009  varit och har du några nyårslöften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback