Tack Gud

\\      DATE: 2009-04-11  ♥  TIME: 01:23:23    -   KOMMENTERA      //
Idag så fick jag övningsköra på en stor grus plan. Måste säga att det gick hyffsat och allt satt någolunda bra men sen när jag skulle köra på den riktiga vägen blir jag rädd och nervös och allt är borta. Så när jag hade parkerat bilden hemma i garaget (stavning) så hade jag max puls kändes det som. Jag tackade också gud för att jag och pappa levde och att bilden var hel.

När jag kom hem efter övningskörningen så satte jag mig vid datorn, loggade in på msn och pratade lite med Ida. Vi bestämde snabbt för att ses och ta mopparna till havet. Vid havet så tog vi, jag, Ida och syster Malin massa vår kort. Det var riktigt varmt och havet hade en underbart fin färg. Solen hade börjat sin nedgång och det gjorde allt bara ännu finare och härligare. Måste säga att det var riktigt mys där nere på stranden. Men sen när batterit på kameran och att det börjde bli kallt så bestämde vi oss för att åka hem. Jag och Malin stannade en stund hos Ida men sen kte vi hem och åt mat vid tv:en som visade talang.

Imorgon skall jag till stan. Jag vet egentligen inte vad jag skall göra där men det blir nog att handla dricka och godis inför den inplanerade filmkvällen som skall vara på kvällen. Jag hoppas på att det dyker upp lite roligt folk som har med sig bra filmer. Och jag får inte glömma, innan vi skall se all film så ska vi grilla. Det blir mums mums! Men nu måste jag sova, vet inte hur dags jag skall vara i stan imorgon.

Vi hörs

!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback