Spotify

\\      DATE: 2009-04-11  ♥  TIME: 16:54:57    -   KOMMENTERA      //
Hej alla glada människor! Hur är det med er idag? Jag mår i alla fall helt okej, känner att jag håller på att utveckla en huvudvärk. Inte speciellt kul med tanke på att jag skall grilla och ha filmkväll med kompisar ikväll. Hoppas att den släpper.

Idag har jag varit en sväng på stan där jag fick med mig tre par örhängen hem ifrån HM. Det kosta 20 kr allt som allt och det tackar jag för. Det var ett par svarta, ett par i silver och ett par turkos. Dom kommer nog att användas en hel del hoppas jag.

När jag var i stan köpte jag också Guitarr hero till vårt Wii. Specialpris på Claes Ohlsson  så jag och syster slog till. Jag har inte hunnit spela så länge sen jag kom hem eftersom att jag har varit tvungen att snygga till lite här hemma innan gästerna kommer.

Spotify.. Någon som kan fixa det till mig? Jag har letat som en galning och frågat runt lite men ack, inget napp. Syster sitter och frågar runt på sin msn nu och jag hoppas att hon har mer tur än vad jag har. Men om det nu sitter någon där ute som har det och skulle kunna tänk sig att ge mig en inbjudan skulle du bli årets hjälte! Hör av er med tips om det finns en hemsida eller person som delar ut gratis.

Tack och ha en fortsatt bra påsk!

Kommentarer

Jag ska prata med min mamma hon kanske kan skicka det till dig :)

2009-04-15 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback