Natural beauty

\\      DATE: 2012-06-26  ♥  TIME: 21:41:00    -   KOMMENTERA      //
 
 
Den senaste tiden har jag blivit mer och mer intresserad av vad som finns i mina skönhetsprodukter. Hade en kort period för ungefär ett år sedan då jag skrev ett arbete på naturkunskapen om detta. Men pga. lathet fortsatte jag med "vanliga" produkter och förnekade att det var farliga kemikalier jag smörjade kroppen med.
 
Men nu får det vara nog, jag har redan börjat byta ut många av mina giftbomber mot naturliga och ekologiska alternativ. Tänkte att ni skulle få följa med på resan mot en naturligare vardag, ett renare liv.
 
Om ni tittar i min sidmeny har jag lagt till massor av nya kategorier, redo för att fyllas med nya intressanta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback