Svartvitt vinterlandskap

\\      DATE: 2012-12-11  ♥  TIME: 22:01:10    -   KOMMENTERA      //












 
Sitter i soffan med en kopp té och redigerar bilder. Har julstädat mitt rum idag så är trött i kroppen efter att ha flyttat på möbler och röjt med dammsugaren. Men det är alltid lika skönt ha det klart, finns ju mycket roligare saker att göra! 
 
Imorgon är det jobb igen. Så jag borde snart gå och lägga mig för att orka upp imorgonbitti. Matlåda ska fixas också innan jag lägger mig. Sov gott! 
 
♦ // Bilderna tog jag i söndagseftermiddag när snödimman rullade in över vårt vitklädda vinterlandskap. 

Kommentarer

Härliga bilder, de ser lite "sorgsna" ut.

2013-03-30 19:01:06

Åh vilka vackra bilder!!

2014-04-29 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback