Pretty little liars

\\      DATE: 2011-11-16  ♥  TIME: 21:59:51    -   KOMMENTERA      //

Bildkälla


Ligger i sängen och tittar på Pretty little liars. Fast just nu är vårt internet lite segt så avsnitten pausas hela tiden. Lite drygt. Ska ge det ett försök lite senare annars får det va.

 

Jag googlar t.ex. på pretty little liars seson 1 episode 4 och så får jag fram avsnittet jag vill se på. En sida som har använt mig av idag är Tv-links. Testa den vettja! Annars får ni googla runt lite . Värt att veta är att det inte är någon svensk text till, utan allt är på engelska. Tråkigt, men man får iallafall träna på sin engelska

 

Nu ska jag se om det är någon annan som är sugen på lite glass! Mmm....


Kommentarer

Ååh hur får man sådär fina rubriker?!?! :P jag gillar inte typsnittet i min men vet inte hur man byter :P

2011-11-17 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback