Vem är jag?

\\      DATE: 2011-12-30  ♥  TIME: 23:35:00    -   KOMMENTERA      //

 

INFORMATION OM LILLA MOÍ

 

Namn: Frida Hellenberg.

Bor: På fina Gotland.

Född: Ett sommarbarn som slog upp ögonen i juli 1992.

Sysselsättning om dagarna: Pluggar till sjuksköterska.

Framtida planer:  Arbeta som sjuksköterska inom något spännande område. 

Gillar: Promenera/springa, se film, baka, lyssna på musik och att vara kreativ (skriva, fota, pyssla) 

Bloggen: Denna blogg skapade jag i januari 2009, men bloggade dessförinnan på lite olika sajter.

Saker jag inte klarar mig utan: Internet, telefonen, vänner & familj, min katter och té med honung.

 

Vem är jag då? Jo, en gotlänsk tjej som efter tjugotvå jordsnurr börjat plugga till sjuksköterska genom Uppsala Universitet - Campus Gotland. Brukar beskrivas som en snäll, trevlig och omtänksam tjej som kanske är lite lat (om mamma får säga sin åsikt... ). Min dolda talang är att lycka trassla upp svåra knutar på olika saker.

 

 

 

 

 

Detta inlägg går ej att kommentera

Trackback