Hej, hallå, tjenna, tja, tjabba, tjenare osv..

\\      DATE: 2011-08-17  ♥  TIME: 16:38:09    -   KOMMENTERA      //
Hej people!
Jag lever, men min fina dator har fått virus.
Den är iväg på lagning och förhoppningsvis är den frisk igen på fredag. Så bloggningen kommer inte att vara på topp då allt roligt finns i min dator, och inte på denna som jag sitter vid nu. Om ni kikar under fliken "Mer av mig" över headern kan se vad jag hittar på för bus via twitter eller instagram.
Jag hoppas att allt är bra med er. Byee!

Till IN: Jag tycker i alla fall att det är värt det, om du är hemma hos oss någon gång kan du ju prova min borste



Kommentarer

sv; Neeej :(

Jag heter fiveseconds :D Duuu? :)

Jaaa, jag ska nog göra det :D Värt att testa!

Hahaha, jag älskar att han är så tjock :D

Ojjj vad många svar det blev, haha :)



Kanonfin bild! :)

2011-08-17 23:40:37

svar, Haha fasen vad duktiga ni var på att gissa rätt! ;D

2011-08-19 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback