3/9

\\      DATE: 2009-09-03  ♥  TIME: 22:42:44    -   KOMMENTERA      //
Dagen idag var lika rolig som alla andra dagar i skolan brukar vara. Maria var knas som vanligt och jag o Rebecca T garvade ihjäl oss på henne. Jag är så glad att jag har fått er som mina vänner, Rebecca T, Maria, Josefine, Rebecca K och Erika. Så roligt som jag har med er i skolan har jag aldrig haft förut!

Ikväll var det i alla fall träning. Det regnade hela träningen, ibland spöregnade det riktigt ordentligt! Sen började det att åska, så då avbröt vi träningen. Tack för det! Vi tränade ihop med ett yngre lag så vi var ganska många.

Men nu skall jag säga god natt till Maria som jag chattar med på msn och sen sova. Imorgon är det skola, sen stan med Rebecca och sen på kvällen skall min familj iväg på någon överraskning. Skall bli kul att se vart det bär av. Men nu skall jag sova så att jag inte somnar på trafikkunskapen. God natt!

Rebecca K, du&jag åå FARMVILLE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback