Ledig tisdag

\\      DATE: 2011-09-27  ♥  TIME: 14:16:13    -   KOMMENTERA      //

Om ni nu skulle ha glömt bort hur jag ser ut så har ni här två färska webbcambilder på moi

 

Hejsan hoppsan!

Idag har alla jobbat förutom jag, så jag har glidit omkring själv i lägenheten. Skönt att få lite ensamtid! Dock ska jag snart gå bort för att möta Maria på hennes jobb. Vi ska gå runt på stan och dela ut lite CV:n.

 

Anyway, började i alla fall min dag i soffan med frukost och Svenska Hollywoodfruar. Sen dammsög jag lägenheten, diskade och plockade i ordning lite här "hemma". Så nu är det liiiiite finare än det var innan. Passade även på att vädra lite nu när de andra var och jobbade. Tihihi.

 

Men nu ska jag knyta på mig skorna och vandra iväg mot Maria! Höres!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback