Jag lever!

\\      DATE: 2011-09-16  ♥  TIME: 23:03:16    -   KOMMENTERA      //

 


Bild 1: Här sover jag i natt

Bild 2: Så ser vårt rum ut. Vi har egen toalett och dusch också!

 

Hej!

Jag lever och mår bra! Sitter på ett vandrarhem, eller hostlet som det kallas här. Vi är fyra stycken i ett åttabäddarsrum. Det var allt som fanns kvar, så vi tog det. Vi bodde här i nättras med, dock i ett annat rum. Hostelt är lite halv sunkigt, men hyfsat pris så det får duga. Jag vet inte vart vi ska bo i morgonkväll, var tydligen fullt här men har vi tur kan vi kanske få ett annat rum. Det var så vi fick göra i morse.

 

Vad har vi gjort annars idag då? Jo, vi har varit på en arbetsintervju på ett alarmföretag. Det gick nog bra och de skulle höra av sig till oss på måndag och berätta om vi får jobbet. Efter det åkte vi tillbaka till hostlet och sökte massa bostäder, så imorrn ska vi på två visningar. Jag hoppas jätte mycket på ena lägenheten, så vi får se vad det blir!

 

Nu ikväll tog vi bussen till ett köpcenter och köpte oss lite mat. Sallad blev det för min del, mycket smarrigt. När maten var uppäten köpte vi oss lite godis och åkte tillbaka hit till Anker Hostel där vi har tillbringat kvällen med musik och godis! Mmm.. Nu ska jag se om jag hittar något roligt program på någon av de svenska kanalernas play-sidor. Så ha det bra så hörs vi snart igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback