En nyttig erfarenhet

\\      DATE: 2011-09-25  ♥  TIME: 16:02:27    -   KOMMENTERA      //

 

Hej på er!

Jag ska snart iväg och jobba ett kort kvällspass. Har egentligen ingen lust att jobba, trivs inte där jag jobbar. Men ska ge det en chans. Jag har lite problem med att förstå vad personalen och de boende säger, men det är nog något man kommer att lära sig med tiden. Dock tycker jag att vi har mycket finare äldreboenden på Gotland. Stora och fina lägenheter med egen toalett och dusch. På stället där jag jobbar nu är rummen väldigt små med en liten toalett i garderoben och så finns det två duschar som hela avdelningen delar på... Känns sådär. Men som min mamma säger, det är en nyttig erfarenhet att ha med sig.

 

Nu ska jag packa ihop något som jag kan ta med att äta och sen promenera till jobbet. Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback