Update innan läggdags

\\      DATE: 2011-10-21  ♥  TIME: 23:22:54    -   KOMMENTERA      //

 

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke, se ett avsnitt av Sjukhuset och sen sova. Ska jobba ett morgonpass imorgon och sen är jag ledig fram till... ehm.. jag vet inte när jag jobbar nästa gång men jag har några pass veckan som kommer iallafall. Tjejen med kollen!

 

Ikväll har jag och MarreBarre tittat på norsk tv. Vi såg lite på Idol (norska då) och sen var det ett program som handlade om djur på zoo. Man fick bland annat se en zebra bli kastrerad. Så nu vet vi hur det går till.

 

Nej, ett avsnitt av Sjukhuset och sen försöka sova. Sov så gott!


Kommentarer

Tack så hemskt mycket fina du :)

2011-10-23 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback