Holmenkollen

\\      DATE: 2011-11-08  ♥  TIME: 20:08:47    -   KOMMENTERA      //

 




Idag tog jag tunnelbanan ut till Holmenkollen! Utsikten var amazing, svårt att fånga på bild bara. Och eftersom jag var där sent på eftermiddagen höll solen på att gå ner, så fick se en liten solnedgång innan jag tog tuben in tillbaka till centrum igen.
Min familj kommer hit i helgen, så jag måste komma på något som vi kan göra på lördag. Jag har läst att Holmenkollen är en sak man måste besöka när man är i Oslo, så åkte ut dit idag för att se om det var något att "visa". Och jag tror faktiskt att jag tänker ta med min familj ut dit i helgen!

Kommentarer

svar,



Ja, en riktig goding är den! Luktar mmmmm, jättegott! :D

2011-11-09 17:52:25

sv: Haha, det tänkte jag inte ens på men det är ju duu! ;D Jag ser att du köpt en ny kamera?

2011-11-10 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback