Familjebesök

\\      DATE: 2011-11-13  ♥  TIME: 17:39:00    -   KOMMENTERA      //

 

Hellu! Jag sitter och kollar igenom de bilder som jag tagit i helgen då min familj har varit här. Det har varit jättekul att ha de här och det känns lite trist att de har åkt hem igen, men jag kommer att få träffa dem snart igen.

 

I fredagseftermiddag åkte jag ut och mötte dem vid flygplatsen och på kvällen åt vi tacos här i lägenheten tillsammans med Mathildas familj som också var här på besök. När maten och efterrätten var uppäten gick jag med la familia till hotellet och hängde där en liten stund. Såg på lite tv, pratade och tog det lugnt. Vid elva gick jag tillbaka till lägenheten och lade mig o sov.

 

Igår, lördag, tog vi tunnelbanan till Holmenkollen. Gick runt och tittade, men vi åkte även upp högst i hopptornet. Utsikten var jättefin, men det var tyvärr lite dimmigt. Väl tillbaka i Oslo åt vi på Max och gick omkring på stan. På kvällen åt vi mat på Mona Lisa. Jag åt en smarrig pizza som hette just Mona Lisa. Hehe.

 

Idag åt jag frukost tillsammans med dem på hotellet och sen hann vi inte göra så mycket mer då de skulle med flyget klockan 13:00. Följde med dem till flygtåget och vinkade hej då. Gick sedan hem till lägenheten och har sen dess inte gjort något speciellt. Åt upp resten av pizzan, som jag inte orkade äta upp igår, för en stund sedan.

 

En mysig helg, och nu väntar en ny vecka med förhoppningsvis massor av jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback