En knut

\\      DATE: 2011-11-19  ♥  TIME: 16:19:28    -   KOMMENTERA      //

 

Hej på er!

Idag är det min sista lördag i Oslo, för att på torsdag åker jag hem. Hur skönt? Mega skönt!

Igår var jag, Matilda och Emma på bio. Vi såg Twilight i en jättestor biosalong. Jag förstod inte allt eftersom de pratar engelska i filmen och det var norsk text, men filmen var iallafall helt okej. Twilightfilmerna är inte riktigt min grej, och jag tycker att handlingen på denna del var lite seg. Men jag kommer att se del två också, vill ju veta hur det slutar. Och så ska jag se om denna film med svensk text, då blir den kanske bättre?

 

Jaja, nog om filmen. Eftersom filmen gick så sent på kvällen, närmare vid 23:00 och slöt vid 01:05 så hade all tunnelbane- och spårvagnstrafik slutat gå, vilket gjorde att vi blev tvungna att gå hem. Vi hade ingen aning om vilken väg vi skulle gå, så vi beslöt oss för att följa spårvagnsspåren. Haha, men vi var hemma lite efter två, så hem kom vi!

 

Nu ska jag städa lite här i lägenheten. Hörs senare!


Kommentarer

vilken söt knut! jag älskar söta lockiga slarviga knutar (som oftast är jäkligt slarviga för att ta en evighet att få till.. haha)

2011-11-19 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback