Tisdagskväll

\\      DATE: 2011-05-24  ♥  TIME: 21:15:57    -   KOMMENTERA      //
Jag sitter och kämpar med min naturkunskapsuppgift. Den skall vara klar imorgon och jag har ännu en hel del kvar. Suck.. Dock skulle vi få lektionen på oss imorgon också men jag känner att jag helst vill bli klar med den ikväll så att jag bara kan rätta fel och fylla på osv imorgon.

Idag hade vi redovisning av vårt rehabilitering- och habiliteringsarbete för OPvux. Min grupp och jag hade gjort ett rollspel om benbrott som vi visade upp. Jag tyckte att det gick väldigt bra för oss, många skratt från publiken vilket var precis vad vi ville ha!

Nu skall ja fortsätta med min uppgift så att jag kan få gå och lägga mig snart, är jätte trött!


Källa


Kommentarer

Det är skönt att vara klar snabbt :)

2011-05-25 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback