Helt crazy!

\\      DATE: 2011-05-10  ♥  TIME: 00:16:14    -   KOMMENTERA      //
Tänkte klämma in ett inlägg innan jag skall sova, så här kommer det ett!
Idag var det dens sista måndagen då jag gick full dag, underbart då måndagen är den tråkigaste dagen i skolan på veckan med långa och tuffa lektioner! Känns mycket bra, och det är ett tecken på att studenten närmar sig med storsteg. Helt crazy!

Imorgon skall jag tillbaka till min bästa praktik igen. Skall "jobba" mitt första kvällspass, så det skall bli intressant.

Men nu skall jag stänga av datorn och sova. Måste upp tidigt imorgon för att ev. besiktiga bilen. Hoppas att jag slipper, men troligtvis blir det så att jag får åka. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback