Tisdag

\\      DATE: 2011-06-21  ♥  TIME: 22:27:00    -   KOMMENTERA      //

 

Hellu!

Imorgon börjar jag jobba första dagen på mitt schema. Så jag skall snart gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon bitti. Fick hoppa in och jobba natt i nättras (natten mellan måndag och tisdag). Skulle sitta vak för en boende som var jätte dålig. Dock var det lugnt under natten så jag gick hem vid två. Fick hjälpa de andra i personalen med att städa lite också eftersom att man blir så trött av att sitta still.

 

Dagen idag har varit lite smått seg, jag gick upp vid åtta för att vara med på invigningen av den nya affären och sen åkte jag hem och sov en stund. Resten av dagen har jag skjutsat familjemedlemmar hit och dit och nu ikväll har jag spelat The Sims 2. Gjorde en Emilia, en hund Shiva och byggde ett nytt hus. Skall fortsätta med och spela imorgon om jag orkar och får tid. Men nu skall jag dricka en kopp té och sen sova. Ciaoo!

 

 

Två bilder ifrån mitt sims ikväll


Kommentarer

Tack så mycket fina du för din kommentar ♥ Även om era kommentarer inte HJÄLPER mig så gör ni så att det känns tusen gånger bättre i alla fall ♥ ♥ Blir SÅ glad av att läsa och det värmer verkligen i hjärtat på mig!

2011-06-22 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback