Liten uppdatering

\\      DATE: 2011-06-08  ♥  TIME: 01:29:44    -   KOMMENTERA      //

Bilden har jag lånat ifrån abc.com

 

Jag gillar Grey's Anatomy. Det var ren lycka när jag förra veckan hittade sjätte säsongen för 199kr på Expert. Så där har ni en anledning till varför jag inte uppdaterar (ser alltså på grey's..), men den största anledningen är faktiskt att jag är mitt uppe bland allt studentfirande! Förra onsdagen var det mösspåtagningen och i söndags var det kortege och studentbal. Balen var grymt kul, dansade med trevligt folk tills det inte gick att stå på fötterna. Men det är så det skall vara, och nu taggar vi inför studenten på fredag!


Kommentarer

Härligt!

2011-06-08 13:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback