Liten onsdagsuppdatering

\\      DATE: 2011-06-22  ♥  TIME: 22:47:03    -   KOMMENTERA      //
Nu har jag börjat jobba enligt mitt schema. Hade första dagen idag och det var en mycket lugn och bra dag. Skall jobba dag-tur imorgon igen, så borde verkligen sova nu om jag kunna vakna imorgon bitti. Höll knapp på att vakna av alarmet i morse..

Imorgon jobbar jag ett lite längre pass eftersom det är APT-möte någon gång efter lunch. När mötet är slut skall jag möta upp Maria och så skall vi gå en runda på stan. Jag behöver hitta något att ha på mig på midsommar. Får hålla tummarna för att jag hittar något bra. Skulle vilja ha ett par nya skor och en fin tunika. Hoppas hoppas!

Men nu säger vi god natt!

Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback