Rollspel och spinning

\\      DATE: 2011-01-19  ♥  TIME: 21:11:51    -   KOMMENTERA      //

Hej mina vänner!
Ikväll var jag och spinnade med Maria, Rebecca och Erica. Var ett tufft pass ikväll, men ack vad skönt det är när man är klar. Tihi Ett zumbapass är även inbokat, vilket jag ser framemot!

På rehab/hab-lektionen idag skulle vi visa våra rollspel. Haha, blev nääästen lite mer oseriöst än seriöst, men kul var det. Vår lärare var nästan mest oseriös av oss alla, men det gillar vi!

Nu skall jag kryp ner i min säng och läsa lite ur Narniaboken som jag lånade idag. Hörs imorgon!

Kommentarer

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-19 21:22:36

Jo precis :) jag lägger till dig på bloglovin så hänger jag med om du börjar med naglarna ;)

2011-01-19 21:38:25

vilken fin blogg!

allt bra? :)

2011-01-20 13:18:51

hihi vad kul! :)

2011-01-20 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback