Lördag eftermiddag

\\      DATE: 2011-01-15  ♥  TIME: 14:44:09    -   KOMMENTERA      //

Bild som är tagen av mig, redigerad i photoshop + en textur som du hittar Här


Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon! Nu skall jag fortsätta med att skriva på min engelska uppgift och sen senare skall jag och min familj iväg på bio. Jag och mina syskon skall se Narnia och mamma och pappa skall se någon annan film, jag tror att dom skall se Änglagård.
Nu är det bäst att sätta fart med engelskan, hörs ikväll!

Kommentarer

sv: Jag filar bort allt av tippen som ligger mot nageln, men försiktigt så att man inte filar på den naturliga nageln eller råkar bryta av tippen. Då "flyter" tippen och nageln ihop, men den är jätte tunn så så man måste vara försiktig men det blir ett snyggare resultat :) Vad använder du för gelé?

2011-01-15 18:00:29

Jättefin bild och design du har gjort Frida! :D

2011-01-15 22:02:56

Det är synd att depends kitt håller så dåligt! Började med det men beställde istället hem ordentliga grejer :)

2011-01-15 22:35:20

Åh vilken fin bild! Riktigt fin.

2011-01-16 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback