Provar på något nytt

\\      DATE: 2011-12-29  ♥  TIME: 22:47:33    -   KOMMENTERA      //

 

Provat en ny redigering, tycker att det blev mycket braaaa.

Somrig bild, men jajjjaa. Dröjer inte länge innan vi har sommar igen

 

Igår och idag har jag haft intro inom hemtjänsten och imorgon ska jag jobba. Skulle egentligen gå intro imorgon med men det behövdes folk till imorgon så fick jobba istället. Lite tråkigt att man jobbar så mycket själv, men det ska bli kul att få prova på något nytt. Sen ringer man till varandra nästan hela tiden och träffar de man har hand om, så det blir inte så mycket ensamtid ändå.

 

Nu ska jag se klart Svärdet och spiran, för att sen gå och lägga mig. Ett 7-16pass väntar mig imorgon. Natti natti!


Kommentarer

Tack så jättemycket :D ! :D

2011-12-30 22:30:04

fina bilder :)

2011-12-31 22:22:04

vilken fin bild:)

2012-01-04 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback