This is what I'm made of

\\      DATE: 2011-08-31  ♥  TIME: 22:14:25    -   KOMMENTERA      //

Två bilder från dagen.


Sitter och ser på tv. Just nu är det nyheterna, men innan såg jag TrueTalent och efter det en dokumentär om matmissbruk. Handlade om en kvinnan som var jätte stor, gjorde en operation och gick ner massor i vikt. Men hon dog senare av näringsbrist då hon slöt att äta för att hon blev så glad när hon gick ner.

 

Men men... Vad har jag gjort annars idag? Jo, jag har slipat och målat mitt skrivbord vitt. Behöver måla ett lager till innan det är klart. Målade om min byrå förra veckan. Hade så många möbler i olika träfärger, så en dag åkte jag in till stan och köpte vit färg. Kände att det var dags att fixa till det nu. Ska in till stan på fredag och köpa lite nya inredningsprylar så jag kan få ett snyggt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback