Fredag och sol!

\\      DATE: 2011-04-15  ♥  TIME: 13:33:22    -   KOMMENTERA      //
Nu har jag påskolov! Fick det redan igår, eftersom jag är ledig varje fredag. Gött!

Idag skiner solen och det är hela 17 grader ute. Jag skall bege mig ut på en liten promenad efter jag har fått lite lunch i magen. Skall bli skönt att få komma ut och njuta lite av vårvärmen. Gillart!

Igår sökte jag till högskolan, men funderar på att söka ett annat program också. Det är ju sista anmälningsdagen idag. Dock tror jag inte att jag kommer att börja plugga redan i höst, men det är alltid kul att se vad man kommer in på! Höhö.

Nu blir det lunch, sen en promenix!


Kommentarer

SVAR: Heter tinaskiold på instagram :)

2011-04-17 19:59:51

sv - samma här, älskar instagram! kommer faktiskt inte ihåg vad jag heter, men kan kolla det imorgon och skriva det i en kommentar :)



allt bra med dig? jättesöt blogg! :)

2011-04-17 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback