Robin Hood

\\      DATE: 2010-05-16  ♥  TIME: 23:14:43    -   KOMMENTERA      //

Det blev bio ikväll. Klockan sex satt vi i biosalongen och väntade på att Robin Hood skulle börja. Filmen var helt okej, början vara bara lite rörig med alla namn och platser. Men slutet tog sig och detta är en typ av film som jag gillar.

Innan filmen åt vi mat på Etage. Jag tog kycklingspett och potatisklyftor. Gott var det, men inte så mycket mat för de 175kr som de kostade..

Nu skall jag sova, imorgon är det en lååååång och seg måndag som väntar. Suck.. Vi hörses!



Han som spelar huvudrollen, Russell Crowe, spelar även hudrollen i en av mina favoritfilmer Gladiator. Men jaa, det är faktiskt samma regisör/manusförfattare (har inte riktigt koll!) till båda filmerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback