busy days

\\      DATE: 2010-05-15  ♥  TIME: 17:24:53    -   KOMMENTERA      //
Heeeej! Har ni saknat mig?! Jag har nämnligen varit liiite busy de senaste dagarna så har inte bloggat.

I onsdag följde jag med Kolmodin hem efter skolan där vi gjorde oss fina inför Sävefesten. Fick skjuts in till Erica G och skulle göra oss i ordning där med resten av alla brudar, men pga av försenat schema fick vi gå till förfesten direkt. Där gjorde vi oss i ordning och åt skit god mat som HR killarna hade gjort! Kvällen blev jätte bra, men jag och Emma orkade inte gå ner till Hamnplan så vi gick hem istället. Men det hade tydligen inte varit något bra drag på Hamnplan så vi sparade 100kr!

I torsdags tog jag bussen till Tingstäde där mamma och co väntade på mig. Vi åkte då till 60års kalaset. Var trevlig med massor av god mat. Övningskörde sedan hem och sov en stund. Tog det sedan lugnt heeela kvällen.

Igår morse (fredag) ringer chefen ifrån Solrosen och väcker mig halv nio. Med någon muppig röst lyckades jag i alla fall svara. Hon frågade om jag ville jobba på kvällen eftersom att en vikarie var sjuk. Det kunde jag det, men snälla jag frågade även om det behöves personal till idag och det behövdes så jag jobbade idag med. Så kvällpass igår och dagpass idag! Sov hos min plutt igår eftersom att hon också jobbade. Vi hyrde en film men vi orkade inte se den... Ajja, det gick i alla fall bra.

Mamma hämtade mig efter jag slutat och jag körde hem. Solade en stund och nu har jag duschat. Får se vad som händer nu. Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback