Vårtecken

\\      DATE: 2010-03-31  ♥  TIME: 21:28:24    -   KOMMENTERA      //

Idag hade jag en ledig dag ifrån praktiken. Min handledare tyckte att jag kunde vara ledig och de tackar man ju inte nej till. Men imorgon skall jag dit och även på fredag tror jag. Sen är det slut för denna gång.

Jag har fått ont i halsen, så jag hoppas inte att det är något mer på gång för att jag har inte lust att bli sjuk nu. På lördag skall jag hem till Rebeccis och fira hennes 18-årsdag. Trevlig värre ju!

Men eftersom att jag "jobbar" imorgon så skall jag gå och lägga mig. Men toaletten är upptagen och jag behövar duscha.. Orkar inte duscha klockan fem på morgonen. Ajjja, nu får jag gå och skynda på sega syster lite. God natt!

Idag tog jag en liten promenad, hittade en myrstack och blåsippor. VÅREN HAR KOMMIT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback