Pappas dag!

\\      DATE: 2010-03-21  ♥  TIME: 19:59:43    -   KOMMENTERA      //





Idag fyller min pappa år, Grattis pappa! :)
Mormor och morfar var här och fikade med oss, trevligt. Men jag har tyvärr tillbringat dagen framför datorn, var tvunge att bli klar med ekonomiprovet idag. Så nu är jag äntligen klar, men har suttit helt galet så har ont i höger axel. Skall be mamma att knåda lite på den.

Imorgon är det Framtidsdag i skolan. Skall bli intresant att se vad de är, men det skall bli skönt att slippa de vanliga lektionerna. Tihiiiiiiiiiiiii.


Kommentarer

svar : haha, ja okej! Äsch jag satt som klistrad framför körslaget igår så jag ska väl inte säga nåt :D Tack, gillar den som fan! dock inte jag som gjort den, så jag ska inte ta åt mig äran! Kommer snart en ny design på bloggen, fast i samma stuk!

2010-03-21 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback