jag är så himla glad!

\\      DATE: 2010-03-22  ♥  TIME: 21:15:03    -   KOMMENTERA      //
Nu vet jag vad jag vill, jag vet verkligen. Det känns så jävla bra. Jag skall verkligen klara detta, jag skall! Vägen dit känns lång, men jag skall göra detta. Måste bara skaffa typ 100 000 kr, men jag får jobba som fan och ta något lån men det kommer att vara värt det. JAG ÄR SÅ GLAD!

Jag vet att jag kan ändra mig, det är trots allt minst 1½ år kvar innan jag kan börja plugga men känslan som finns inom mig nu är obeskrivlig. Det är en mix mellan lättnad och lycka. De gillar vi, i alla fall jag! :)

Nu skall jag kanske berätta vad jag sitter och yrar om, jo. Jag skall utbilda mig till Hudterapeut. Jag vill hjälpa människor att må bra, men jag tycker även att det är roligt att göra folk fina. Att öppna något eget har alltid lockat och med detta yrke kan jag nå allt. Att göra olika behandling som innehåller allt ifrån ansiktbehandlingar, till massage och att få fixa med naglar, hur roligt låter inte det?! FETT KUL!

Nu skall jag bara:

- Skaffa pengar
- Välja utbildning
- Hitta någon att flytta upp med till sthlm...
- Gå klart gymnasiet så klart! :)



Bild hittad på google.se


Kommentarer

Det låter som något som passar dig :) Och du kan få träna på mig :D haha ;)

2010-03-23 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback