i miss you

\\      DATE: 2010-06-30  ♥  TIME: 21:17:30    -   KOMMENTERA      //

"Explorer har slutat att fungera, tryck här för att stänga programmet." Jag blir galen varje gång den lilla rutan kommer upp när jag har skrivit ett fint litet inlägg. Men det är bara att börja om igen.

 

Idag har jag varit ledig, men jag fick ta mig till stan ändå för att ha körlektion. Körlektionen gick bra, gjorde några missar som jag har lärt mig av nu. Börjar bli ruskigt nervös inför The Big-day då det skall köras och skrivas upp! Efter körlektionen gick jag på stan med mamma och min syster.

 

Imorgon är det jobb igen, 13.30-21.15. Jag skall även träffa sjuksköterskan så att jag kan få deligering (=så att jag får dela ut medicin till de som bor på demensboendet). Nu skall jag kila, BYE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback