torsdag

\\      DATE: 2010-02-11  ♥  TIME: 20:29:43    -   KOMMENTERA      //
Halluuuuu :)
Denna dag har varit en slappar&busar-dag! Vi hade studiebesök av en kille som gillade indianer, fick tillbaka religionsprovet och såg på film. När indiankillen stod och pratade drabbades jag av akuttrötthet.. Rebecca fick sitta och peta på mig för att jag skulle hålla mig vaken. När jag till slut ryckte upp mig satt jag och lekte med mitt tuggummi för att hålla mig vaken och vad händer? Jo, jag tappar tuggummit som fastnar i mitt hår. Vilket resulterade i att Maria fick klippa av en bit av mitt hår... Dock var det inte så mycket hår, men en bit var det i alla fall.

Denna kväll har jag lagat mat, tacopaj, och skickat busiga inspelningar till vissa. :)
Nu funderar jag på om jag skall göra i ordning en smoothie och titta lite på dumburken.. Imorgon blir det i alla fall gymmet med fina filurer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback