Lily Lolo

\\      DATE: 2010-08-29  ♥  TIME: 13:15:17    -   KOMMENTERA      //

Varför blir bilderna så konstiga när man lägger upp dem? :S

För ett tag sedan beställde jag hem tester ifrån Lily Lolo. Efter att ha läst en hel del bra om det och sett detta {Länk} bestämde jag mig för att beställa hem några tester. Jag beställde direkt ifrån Lily Lolo's hemsida och det tog en vecka för mig att få hem testerna. En foundation kostar ca 140kr och innehåller endast fyra ingredienser som är bra för hyn.

 

Mineralfoundation är ju känt för att inte täcka porerna och eftersom att min hy är ganska kass tänkte jag att det kan vara värt att prova och se om mineralerna kan få den att må bättre.

 

Jag beställde hem fem olika foundation, två concelers och ett puder (den vita). Alla är tester. Täckningen är super och färgerna smälter fint in i hyn. Den sitter bra och det känns inte som om att man har något smink på sig. När jag har hittat färgen som passar min hy skall jag beställa hem en orginalförpackning plus en riktig borste.


Kommentarer

sv; åh okej, jag ska tänka på saken! :)

2010-08-29 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback