T i s d a g

\\      DATE: 2010-08-24  ♥  TIME: 23:17:18    -   KOMMENTERA      //
Jag vet att klockan är mycket och att jag borde sova, men mina sommar vanor sitter ännu i. ^^  Det är vid denna tid jag brukar sitta vid datorn som mest när jag är ledig. Gillar att sitta vid datorn på kvällen/natten.

Hur var min första skoldag då? Jo, helt okej. Kul att träffa alla. Men det tråkiga är att vi har fått bytt klasstum. Från ett fint och bra klassrum till ett fult och dåligt. Inte okej, men jag får leva på att det finns dynor till stolarna. ;)
Efter skolan gick jag och Maria på stan en stund och sen följde jag med henne hem på fika. Mums!

Nu ikväll har jag tittat på Fångarna på fortet och Time out. Gillar tvekampen i Time out bäst! ;)

Jag hoppas att det blir en bra dag imorgon och nu skall jag stäng av datorn och sova. Imorgon har jag något kul på gång i bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback