Partyyyy

\\      DATE: 2010-08-26  ♥  TIME: 21:31:50    -   KOMMENTERA      //
Imorgon skall jag på partajj för att fira Rebecca och Josefine som båda har fyllt 18. Det skall bli trevligt men ett problem återstår; Klädsel. Jag får slänga in ett lager med kläder i min bil så får Emma och Maria hjälpa mig att välja imorgon. Om jag inte har missat något så skall festen vara utomhus, så varm klädsel är ett måste. För att frysa vill jag inte göra. Risken finns ju också att det blir regn, men jag hoppas verkligen att vi slipper det!

Nu skall jag leta reda på lite kläder till imorgon och sen skall jag kryp ner i sängen och lyssna på musik.

Jag som hade längtat hela dagen efter att se Fångarna på fortet och Time out men så visar dom inte det ikväll. :'(

we♥it


Kommentarer

sv: låter bra, ja jag är faktiskt intresserad. ska kolla på en skola med det programmet idag. :)

2010-08-27 07:10:20

Sv; jag har fått en remiss för att göra en bröstförminskning. (:

2010-08-28 10:13:45

Haha du kan få lite av mig i så fall. Nejmen jag har ryggproblem och ont i axlarna. När jag kör bil måste jag knäppa upp min BH /;

2010-08-28 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback