O n s d a g

\\      DATE: 2010-08-25  ♥  TIME: 18:48:12    -   KOMMENTERA      //
Jag har precis ätit en god kalops med kokta rödbetor till. Mycket gott måste jag säga! :)

Utanför fönstret blåser det för fulla muggar och det regnar om vart annat. Men jag klagar inte, jag tycker bara att det är mysigt. Mamma pratade om att det skulle regna varje dag fram till den 1 septemeber. Jag hoppas att hon har fel, för att så länge behöver det inte vara dåligt väder.

Imorgon eftermiddag skall vi gå statsvandring i innerstan med alla ifrån OP. Jag hoppas att det är fint väder då, annars blir det inte så kul att gå runt och kika på massa saker. Nu skall jag diska, BYE!

GRATTIS FINA JOSEFINE SOM BLIR 18ÅR IDAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback