Pysseldagen

\\      DATE: 2010-04-24  ♥  TIME: 18:43:03    -   KOMMENTERA      //
Gooooder dag!
Jag sitter just nu på golvet och väntar på att Lisa skall bli klar i duschen så att jag kan få duscha, men hon är så seeeeeeg!

Idag har jag gjort liiite historia, hjälpt pappa och sen har jag börjat städa mitt rum. Jag håller även på att möblera om lite så att jag kan få in ett litet bord. Men snedväggar, element, balkongdörr, spegelvägg och garderobsdörren krånglar till allt lite extra plus att jag redan har massor av möbler i mitt rum. Hmm.. Jag för pyssla vidare efter duschen.

Imorgon har jag inte planerat något, skall fortsätta med mitt rum, men även plugga historia och göra lite matte. Ikväll är det sista delen av luftslottet som sprängdes så den skall jag se! Heejrå så länge!

ahhh, idag har jag äntligen lyckas koppla ihop datorn med min stereo så nu är det musik på hög volym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback