Hej, jag övningsparkerar!

\\      DATE: 2010-04-18  ♥  TIME: 15:11:50    -   KOMMENTERA      //

Idag gick jag upp tidigt för att få övningsköra med pappa till mina kusiner. Allt gick bra och jag börjar känna mig trygg bakom ratten. Ingen panik i korsningarna längre. När vi kom hem fixade pappa så att jag kunde få träna lite på att backa.


Jag fick alltså först fickparkera mellan dunkarna, och sedan flyttade pappa på dem så att jag kunde backa in i mellan. Jag tyckte att det gick riktigt bra och imorgon skall jag öva på detta på bilskolan.


Jag satt i bilden och såg att det var rök fram vid motorhuven (?), men jag trodde att det var dammrök. Men sen när jag körde bilen lite frammåt insåg jag att det kom ifrån motorn.. Opps. När pappa och jag sedan undersökte saken så hade fläkten gått sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback