great!

\\      DATE: 2010-04-20  ♥  TIME: 22:11:35    -   KOMMENTERA      //
Jag fick övningsköra ikväll! Yeees, jag körde in till Rävhagen för att hämta Malin & Ida efter deras träning. Sen fick jag köra hem också. Det gick bra, inga större misstag men det är alltid nervöst att ha någon som inte tillhör familjen i bilen när jag kör. Ibland hörde jag ett "ojojj!" där bakom mig. Haha ;)

Men nu är jag redo för träffa John Blund. Har till och med duschat för hans skull. Tihiii. Jag fixade faktiskt en rekorddusch. Alla i familjen fick gissa hur lång tid det skulle ta för mig från att jag steg in på toan tills jag kom ut ifrån toan.
Så här gissade alla:
Mammma 17min
Malin 16 min
Pappa 15 min
Lisa 10 min

Och resultatet blev..... trumvirvel... 8 min 23sek!!!!!! ASBRA!! :D

Men nu skall jag läsa lite teori och sen sova. God natt! :)




Kommentarer

Jag tyckte du var jätte duktig på att köra fridis :)

2010-04-21 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback