glassssssigt!

\\      DATE: 2010-04-19  ♥  TIME: 20:47:49    -   KOMMENTERA      //

Hej!
Idag har jag övningskört med körskolan, ätit glass på hamnen med Sandra och Sanna och nu har jag precis renskrivit mina anteckningar om Dyspepsi (= Besvär i magsäcken och tolvfingertarmen) och IBS (=irriterad tjocktarm).

Det gick bra att köra på körskolan dock har jag problem med att få i ettans växel, lyckas alltid få i trean. Jag fick i alla fall backa, göra en säkerhetskontroll, köra i innerstaden och köra runt lite i stan på mitt dubbelpass.
På mattelektionen fick jag ett sms av Sandra där hon frågade om jag ville äta glass med henne och Sanna på glassbaren och jag ångrar inte att jag sa nej. Guud vad gott det var och sommarkänslorna yrde i kroppen. Like!
Men nu skall jag gå ner och dricka lite te och sen skall jag nog gå och lägga mig.
 


Jag åt strawberry cheesecake och trippelchoklad. Rekomenterar starkt!


Kommentarer

Fin blogg! :D

2010-04-19 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback