4/9

\\      DATE: 2009-09-04  ♥  TIME: 17:39:11    -   KOMMENTERA      //

Hejj. Nu är det fredag och det betyder helg. Sköööönt! Ikväll skall jag iväg till några bekanta och sen när det blir mörkt skall vi se marteboljuset. Jag hoppas verkligen att vi lyckas se det!

Idag i skolan hade vi trafikkunskap. Körkortet känns verkligen låååångt borta, men man får plugga på som en galning! Efter skolan skulle jag till stan med Rebecca T, men Maria och Josefine hakade på. De hjälpte mig med att hitta en jacka, vilket jag gjorde ganska fort. Jag/vi hittade en "skinnjacka" på Bik Bok för 599kr. Helt okej. Sen skulle alla hem så då mötte jag upp mamma och syster. Gick en stund på stan med dem, sen fikade vi och handlade mat. Sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här, men vi skall snart åka.

åå, juste. Jag köpte ett par vita Converse :D

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback