Time to say goodbye

\\      DATE: 2009-11-30  ♥  TIME: 21:09:36    -   KOMMENTERA      //

Jag trodde att det skulle känns bra att få det sagt, men det känns bara skit. Som om jag har svikit någon, men det har jag faktiskt gjort. Förlåt, men jag var tvungen att göra detta. Förlåt!

Just nu ser jag på faddergalan. Tänk att det finns människor i våran som lever under sådana hemska förhållanden. USCH! Men min klass har faktiskt ett fadderbarn, Fautomata (?). En liten flicka som bor i Afrika. 200 kr får hon av min klass och OP:ettan varje månad. Yeeeess.

Imorgon är det samhällsprov. Har vi ens haft någon lektion som vi gick igenom det vi har prov på?! Men det får bli som det blir. Nu skall jag fixa fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback